Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Odstąpienie od umowy

1.SPRZEDAWCA zobowiązany jest dostarczenia KLIENTOWI PRODUKTU zgodnego z zamówieniem oraz wolnego od wad. Jeżeli sprzedany PRODUKT ma wadę fizyczną lub prawną, to SPRZEDAWCA ponosi z tego tytułu odpowiedzialność względem KLIENTA na podstawie powszechnie obowiązującymi przepisów prawa, w szczególności zawartych w kodeksie cywilnym o rękojmi.

2.W przypadku niezgodności DOSTAWY ze złożonym ZAMÓWIENIEM mogą w szczególności wystąpić poniższe okoliczności:

- niedostarczony (brak w DOSTAWIE) został zamawiany PRODUKT, KLIENT powinien powiadomić o tym DOSTAWCĘ,

- dostarczony został niewłaściwy PRODUKT, KLIENT powinien powiadomić o tym DOSTAWCE i zwrócić PRODUKT,

- dostarczony został PRODUKT o złej jakości lub uszkodzony w transporcie, KLIENT powinien powiadomić o tym DOSTAWCĘ i odmówić odbioru PRODUKTU lub żądać rekompensaty cenowej,

- dostarczony został PRODUKT z wadą fabryczną, KLIENT powinien powiadomić o tym DOSTAWCĘ i odmówić odbioru PRODUKTU lub żądać rekompensaty cenowe,

- cena PRODUKTU jest niezgodna z ZAMÓWIENIEM,

- przekroczona jest data ważności PRODUKTU.

3.PROTOKÓŁ ROZBIEŻNOŚCI DOSTAWY w 2 egzemplarzach wypełnia DOSTAWCA. DOSTAWCA wpisuje do PROTOKOŁU NIEZGODNOŚĆ DOSTAWY żądania KLIENTA. KLIENT ma prawo żądać: wymiany PRODUKTU, obniżenia ceny lub zwrotu zapłaconej należności. Protokół niezgodności winien być podpisany przez DOSTAWCĘ i KLIENTA, jeden egzemplarz DOSTAWCA pozostawia KLIENTOWI.

4.SPRZEDAWCA zwraca KLIENTOWI należności za odesłany lub reklamowany PRODUKT niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od daty rozpatrzenia PROTOKOŁU ROZBIEŻNOŚCI DOSTAWY lub reklamacji.

5.SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za jakość PRODUKTÓW, jeżeli jakość pogorszyła się po odebraniu przez KLIENTA zamówionych PRODUKTÓW z przyczyn leżących po stronie KLIENTA w szczególności dotyczy to produktów świeżych, nabiałowych, mrożonych, których jakość zależy od ciągłości utrzymywania warunków przechowywania tych produktów.

6.Procedury opisane w ust 2-5 mają charakter zalecenia i mają stanowić ułatwienie dla KLIENTA; nie są zaś wobec KLIENTA żadnym wymogiem. KLIENT może złożyć reklamację z pominięciem ww. procedur.

7.KLIENT może złożyć reklamację związaną ze świadczeniem usług elektronicznych przez Usługodawcę.

8.Reklamację KLIENT może złożyć w dowolnej formie, w szczególności pisemnie lub na adres SUŻYW lub pocztą elektroniczną na adres bok@e-suzyw.pl.

9.SUŻYW ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

10.KLIENT będący KONSUMENTEM ma możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

Zasadnicze informacje dotyczące tej kwestii w tym zasady dostępu do tych procedur opisane są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsu menckich.php

KLIENT będący KONSUMENTEM ma możliwość skorzystania z bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.

KLIENT będący KONSUMENTEM może skorzystać z internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu//consumer.odr/

Zaufane Opinie IdoSell
4.64 / 5.00 11 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-05-12
Na razie "uczę" się tego sklepu ale wygląda to obiecująco.
2023-03-24
Miła obsługa towar zawsze zgodnie z oczekiwaniami świeży. Dostawa zawsze w terminie

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel