Internetowy market rodzinny dekoracja
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Wysyłka

1. Odebrać DOSTAWĘ lub dokonać ODBIORU OSOBISTEGO może wyłącznie osoba pełnoletnia.

2. Jeżeli ZAMÓWIENIE wpłynęło do godziny 20:00, to DOSTAWA jest możliwa następnego DNIA ROBOCZEGO w godzinach od 7:00 do 19:00 (okna czasowe DOSTAW w DNI ROBOCZE: od 7:00 do 10:00, od 10:00 do 13:00, od 13:00 do 16:00, oraz od 16:00 do 19:00) oraz dnia będącego sobotą (jeżeli nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy) od 7:00 do 17:00 (okna czasowe DOSTAW od 7:00 do 10:00, od 10:00 do 13:00 oraz od 13:00 do 17:00).

3. ODBIÓR OSOBISTY realizowany jest w - DNI ROBOCZE od godziny 7:00 do 20:00; - sobota (jeżeli nie jest dniem wolnym od pracy) od 7:00 do 17:00

4. Z uwagi na fakt, że Sprzedawca dokonuje DOSTAW własnym transportem, jeżeli na dany dzień liczba DOSTAW przekracza możliwości SPRZEDAWCY (ograniczona ilość samochodów i kierowców, SPRZEDAWCA zaproponuje emailowo KLIENTOWI najbliższe wolne okno czasowe DOSTAWY. W przypadku braku akceptacji przez KLIENTA proponowanego okna czasowego DOSTAWY, SPRZEDAWCA odmawia przyjęcia ZAMÓWIENIA do realizacji i zwraca środku pieniężne KLIENTOWI. Jeżeli KLIENT nie określi w zamówieniu okna czasowego, SPRZEDAWCA wybierze najbliższe wolne okno czasowe DOSTAWY.

5. Jeżeli została zrealizowana DOSTAWA lub ODBIÓR OSOBISTY częściowy, SPRZEDAWCA niezwłocznie zwraca nadpłacone środki pieniężne KLIENTOWI.

6. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu PŁATNOŚCI przy użyciu takiego samego sposobu PŁATNOŚCI jakiego użył KLIENT, chyba że KLIENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

7. SPRZEDAWCA zobowiązuje się dostarczyć KLIENTOWI PRODUKT pełnowartościowy bez wad zgodnie ze specyfikacją złożonego ZAMÓWIENIA.

8. W przypadku DOSTAW niezrealizowanych z winy KLIENTA, a w szczególności nieuzasadnionej odmowy odbioru PRODUKTU, podania błędnego adresu, nieobecności KLIENTA pod adresem DOSTAWY, SPRZEDAWCA zastrzega sobie o ile będą po temu podstawy prawne, dochodzenie od KLIENTA odszkodowania za poniesioną stratę.

9. DOSTAWA realizowana jest środkami transportu SPRZEDAWCY, przystosowanymi do przewożenia PRODUKTÓW będących w ofercie E- SUZYW.PL.

10.W przypadku niezrealizowania DOSTAWY lub ODBIORU OSOBISTEGO z winy KLIENTA, SPRZEDAWCA zastrzega sobie o ile będą po temu podstawy prawne dochodzenie od KLIENTA odszkodowania za poniesioną stratę.

11.Jeżeli DOSTAWA lub ODBIÓR OSOBISTY nie został zrealizowany z winy KLIENTA, na wniosek KLIENTA SPRZEDAWCA może ponowić DOSTAWĘ LUB ODBIÓR OSOBISTY za opłatą 10 zł niezależnie od wartości zamówienia.

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel