Wysyłka
1. Odebrać DOSTAWĘ lub dokonać ODBIORU OSOBISTEGO może wyłącznie osoba pełnoletnia.
2. Jeżeli ZAMÓWIENIE wpłynęło do godziny 20:00, to DOSTAWA jest możliwa następnego DNIA ROBOCZEGO w godzinach od 7:00 do 19:00 (okna czasowe DOSTAW w DNI ROBOCZE: od 7:00 do 10:00, od 10:00 do 13:00, od 13:00 do 16:00, oraz od 16:00 do 19:00) oraz dnia będącego sobotą (jeżeli nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy) od 7:00 do 17:00 (okna czasowe DOSTAW od 7:00 do 10:00, od 10:00 do 13:00 oraz od 13:00 do 17:00).
3. ODBIÓR OSOBISTY realizowany jest w - DNI ROBOCZE od godziny 7:00 do 20:00; - sobota (jeżeli nie jest dniem wolnym od pracy) od 7:00 do 17:00
4. Z uwagi na fakt, że Sprzedawca dokonuje DOSTAW własnym transportem, jeżeli na dany dzień liczba DOSTAW przekracza możliwości SPRZEDAWCY (ograniczona ilość samochodów i kierowców, SPRZEDAWCA zaproponuje emailowo KLIENTOWI najbliższe wolne okno czasowe DOSTAWY. W przypadku braku akceptacji przez KLIENTA proponowanego okna czasowego DOSTAWY, SPRZEDAWCA odmawia przyjęcia ZAMÓWIENIA do realizacji i zwraca środku pieniężne KLIENTOWI. Jeżeli KLIENT nie określi w zamówieniu okna czasowego, SPRZEDAWCA wybierze najbliższe wolne okno czasowe DOSTAWY.
5. Jeżeli została zrealizowana DOSTAWA lub ODBIÓR OSOBISTY częściowy, SPRZEDAWCA niezwłocznie zwraca nadpłacone środki pieniężne KLIENTOWI.
6. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu PŁATNOŚCI przy użyciu takiego samego sposobu PŁATNOŚCI jakiego użył KLIENT, chyba że KLIENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
7. SPRZEDAWCA zobowiązuje się dostarczyć KLIENTOWI PRODUKT pełnowartościowy bez wad zgodnie ze specyfikacją złożonego ZAMÓWIENIA.
8. W przypadku DOSTAW niezrealizowanych z winy KLIENTA, a w szczególności nieuzasadnionej odmowy odbioru PRODUKTU, podania błędnego adresu, nieobecności KLIENTA pod adresem DOSTAWY, SPRZEDAWCA zastrzega sobie o ile będą po temu podstawy prawne, dochodzenie od KLIENTA odszkodowania za poniesioną stratę.
9. DOSTAWA realizowana jest środkami transportu SPRZEDAWCY, przystosowanymi do przewożenia PRODUKTÓW będących w ofercie E- SUZYW.PL.
10.W przypadku niezrealizowania DOSTAWY lub ODBIORU OSOBISTEGO z winy KLIENTA, SPRZEDAWCA zastrzega sobie o ile będą po temu podstawy prawne dochodzenie od KLIENTA odszkodowania za poniesioną stratę.
11.Jeżeli DOSTAWA lub ODBIÓR OSOBISTY nie został zrealizowany z winy KLIENTA, na wniosek KLIENTA SPRZEDAWCA może ponowić DOSTAWĘ LUB ODBIÓR OSOBISTY za opłatą 10 zł niezależnie od wartości zamówienia.